• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 21:43

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

ИЗМАМНИЦИ в сайт zoomagazin.eu

Започната от kolib4iata, 10.05.2014 17:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

77

че какво толкова...преди 2-3 години един от заводите на френска фирма за диотрични стъкла беше край виена ,че  поръчахме стъкла за една жена която живееше на 500 метра от завода и понеже са поръчкови и  се чакат , ги пратихме пак във виена...
виена-софия-търново-виена
пп завода вече е в полша
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs29.postimg.org%2Faeehc6buv%2FDSC_1686_copy.jpg&hash=9bc922c588fba1c702ad9ed785674aa0520d3910

petkoman

Г-н Стефанов, движението на цените на артикулите и конкретно на аквариумите при вас се дължи на ръста на инфлацията преди да е приключила финансово годината и то без вносителя да е правил корекция или просто поемате вълната на "тариката" - да повишим цените, да обявим една "бомбастична" отстъпка па кой се хване. Жалка работа наистина! Може да не отговаряте, все пак имате много работа, българска работа!
Търговската политика е нещо неприкосновено, вярно, както и за това вносителите вече продават и от склад.

NeLyTo

Здравейте, др. Стефанов,

и аз да се оплача като сте ни паднал. Момичетата в магазина в Студентски град, и по-специално една девойка, която отдавна работи там, мургавка с черна коса... изобщо не са запознати с препаратите за акваристиката. Виждам, че има нови хора – за тях да приемем, че е нормално и не са свикнали. Ама да влизам и да казвам: трябва ми един препарат за ихтио при рибите на JBL и тя да ми казва: ами, дано сте си записали как се казва, понеже нямам представа, е просто нелепо! Да не говорим, че не сте сложили вътре упътване на Български език и ... ако нямах нет не знам как щях да се омажа ... За начин на прилагане девойката не беше и чувала... дори бегло!
Отделно кучето ми е с алергии и досега не съм получавала адекватно отношение и съвет относно избора ми на храна, така че просто почнах да си купувам храните от друго място.
Е, вече и за акваристиката май ще се насоча към други фирми.

Това го казвам с най-искрени чувства, много харесвам магазина Ви, но просто качеството на услугите не е толкова добро, колкото това на продуктите. А продуктите ги има навсякъде! :)

ceco70

Здравейте,
Относно кучето с алергиите не мога да се съглася с Вас-разберете Вашият проблем може да бъде решен от лекар, а не от продавач в зоомагазин.Изрично съм забранил на персонала да дава ветеринарно медицински съвети особенно при алергии, защото отговорността после пада върху нас, а в магазина не работят лекари.Ние имаме голяма денонощна ветеринарна клиника 'Син Кръст" където е можело да направите консултация или при Вашият лекар, след което вече да закупите изписаната от него храна.Алергията е заболяване а не някакъв второстепенен малък проблем, който може да го реши един продавач в разговор с Вас.
Това е все едно Вие когато се разболеете, и да Ви лекува фармацевта, от който купувате лекарството, а не лекаря.
А за чернокосото момиче сте права, наистина акваристиката не е силната и част, но точно в този период имахме голямо текучество на персонала :).Извинявам Ви се от името на всички.
За всички останали които участват в тази дискусия искам да заявя следното - включих се с няколко отговора, защото не съм съгласен от заглавието на темата и и исках да защитя нашата фирма,въпреки всички недостатъци, за които пишете тук мисля че заглавието е малко прекалено.Думата измамници е доста пресилена.И тъй като рядко влизам тук, за всички които все пак са решили да останат наши клиенти и не сме толкова черни в техните очи, могат да пишат на имейл stefanov@zoomagazin.eu при всеки възникнал проблем или въпрос.Гарантирам им че той няма да остане без отговор.

Caxapa

Абе вие няма ли да спрете? Къде има безплатен обяд/респективно реклама? Айде спрете се малко вече. Хората се оплакват от Вас-плюят по организацията ви а  си мислите дъжд вали. Рекох преди няколко поста: Стягайте си редиците за да сме доволни и ний като потребители.
Без да коментирам  но като отида при продавач и му опиша симптомите на риба,било котка,куче или  друг домашен любимец съм получавал адекватна консултация и предлагане на продукт с който да реша проблема. Това извинение с ветеринар си е измъкване от  непозната материя.

NeLyTo

Здравейте, др.Стефанов, не искам да споря, но кучето ми си има ветеринарен лекар, диагностицирано е, и през ум не ми е минало да искам от продавачите ви да му назначават лечение. Първо, знам че нямат право и второ вижда се, че са некомпетентни! Мисля си, обаче, че трябва да могат да отговорят афекватно на въпроса: коя храна е хипоалергична? Има всеизвестни марки, които предлагат такива храни! Все пак не искам да му сменят храната за бъбреци или хапчетата за сърце.. Концепцията на магазина ви е много хубава, но трябва да се вдигне качеството на услугите. Като работодател знам колко труднл се намират качествени хора, но трябва да стоим зад името си!

ceco70

Не смятам да водя празни дискусии без край.Реших да се включа във форума за да защитя  доброто име на нашите магазини, както и да дам обяснение по възникналите казуси, освен това се опитах да предотвратя възникването на нови такива,като дадох моите контакти като управител с молба нашите клиенти да се обръщат директно към мен при всеки проблем за да намерим светкавично решение, нещо което доста малко магазини биха направили.
А иначе всеки е свободен сам да избира къде и как да лекува своето куче, както и от къде и как да пазарува.На всички желая здраве и късмет , и дано в техния бизнес и в тяхната работа са също толкова перфектни колкото изискват от другите.

NO CARRIER

Смятам темата за приключена. Ако някой има някакви въпроси, знае как да се свърже с фирмата, или с нашия екип.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftsvetkov.be%2Fupld%2Ffiles%2F1%2Fsign.jpg&hash=1bbdd94fc32cecdafae4a45f7c2393708fb9e9a5
Дневникът на Николай Цветков
Не ме е яд, че ме лъжат. Яд ме е когато мислят, че им вярвам.

Similar topics (1)

31564

Започната от Slavov


Публикации: 3
Прегледи: 4198