• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
29.03.2024 18:02

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

ИЗМАМНИЦИ в сайт zoomagazin.eu

Започната от kolib4iata, 10.05.2014 17:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Julliano

Хубаво е да имате представител в този форум, г-н ceco70, и още по-добре ако наистина е собственика (в което малко се съмнявам). Защото знам, че имате доста клиенти от тук, включително и аз.
Имал съм дребни недоразумения, които са решавани, но е хубаво да са сведени до минимум, защото все пак разстоянието м/у онлайн магазина и потребителя (като изключим София) е време, пари и често последствия в аквариума, заради проблем, колкото и дребен да е. Като цяло е добре замислено, но като изпълнение..нищо повече. Знам, че освен през КЗП, по друг начин едва ли стигат лошите новини до собственика. С телефони, имейли, за оплаквания, отговарят същите хора, които са сгафили. Като препоръка:трябва малко те да се оправят, като обещаят нещо-да го изпълнят, комуникацията куца, да не се трият коментари за артикули, а такива, които не се произвеждат или внасят-да не се предлагат, това си е чиста заблуда
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs28.postimg.org%2F790mdviix%2Fdownload.jpg&hash=3bc5531cf9543c714e53c5cf78d6b522c2a8fb6f

bunzip2

Цитат на: ceco70 - 20.11.2014 15:07
...И не на последно място - ВСЕКИ КЛИЕНТ НЕДОВОЛЕН ОТ ЗАКУПЕН АРТИКУЛ МОЖЕ ДА ГО ВЪРНЕ В 14 ДНЕВЕН СРОК БЕЗ ДА ДЪЛЖИ ОБЯСНЕНИЕ ЗАЩО ГО ПРАВИ.Според мен това е по правилното действие от колкото да се обвинява търговеца за липса на определени качества или разминавания в очакванията от определен артикул.

Това не важи ли, само ако артикула не е разпечатан/използван. При положение, че съм си купил един вътрешен филтър примерно, и го ползвам една седмица. Обаче реша по някое време, че много не ми харесва, ще го приемете ли обратно!? По вашите думи, изглежда така. Ако не е, то тогава написаното горе е заблуждаване!

Virosss

Цитат на: bunzip2 - 20.11.2014 16:31
Това не важи ли, само ако артикула не е разпечатан/използван. При положение, че съм си купил един вътрешен филтър примерно, и го ползвам една седмица. Обаче реша по някое време, че много не ми харесва, ще го приемете ли обратно!? По вашите думи, изглежда така. Ако не е, то тогава написаното горе е заблуждаване!

Едва ли ще го приемат обратно. Мисля, че можеш да върнеш стоки, които са запазили своят търговски вид след екплоатацията. Ако опаковката не е запазена или пък нещо липсва от окомплектовката, вероятно няма да го приемат обратно.

ceco70

Здравейте, първо искам да кажа че аз наистина съм д-р Стефанов, един от собствениците на фирмата.И отново искам да кажа на всеки: артикул може да бъде върнат в рамките на 14 дни дори и да е разопакован, дори и да е използван стига опаковката да бъде запазена.Опаковката ни трябва за да можем ние от наша страна да направим рекламация към вносителя на артикула, а те винаги много държат на нея.Относно проблема със фирма sunsun след хиляди опити за коректна работа от наша страна с вносителя, поради възникване на постоянни проблеми като различни опаковки и липса на артикули от началото на месеца сме спрели да продаваме техните артикули именно с цел да не рушим нашият авторитет без да имаме вина за това.И накрая мога да Ви кажа че има смисъл ако някой е недоволен от нещо да ни пише защото всички имейли минават през мен и до сега е нямало случай да не съм реагирал адекватно при възникване на проблем / малко като самохвалство излезе но мисля че наистина е така :) /

stefan_doc

21.11.2014 09:14 #34 Last Edit: 21.11.2014 13:54 by stefan_doc
Цитат на: ceco70 - 21.11.2014 08:56
А относно проблема със фирма sunsun след хиляди опити за коректна работа от наша страна с вносителя, поради възникване на постоянни проблеми като различни опаковки и липса на артикули от началото на месеца сме спрели да продаваме техните артикули именно с цел да не рушим нашият авторитет без да имаме вина за това.

Потвърждавам част от казаното. Поръчвах последователно две осветителни тела на Sun-Sun, които по вина на варненската фирма - вносител, не можаха да бъдат доставени.
То за проба и аз се свързах с фирмата /варненската/, която се оказа, има няколко сайта за онлайн продажби и отговарят на един телефон...
Забелязах, че след това зоомагазин д-р Стефанов свали от сайта си всички осветителни тела, доставяни от въпросната фирма.

Caxapa

Значи цели пет/5/ месеца чакахме защитата ВИ?  Дано да е вярна!

ceco70

Случайно попаднах тук, за това е забавянето:)

Caxapa

Вие къде очаквате да има отзиви Др. Стефанов? В сайта за прахусмукачки и хладилници ли?   Предполагам, че ще стегнете  редиците в персонала  за да има ниво а останалото ще се нареди само. Ние акваристите  се надяваме, че като купим  някой уред  няма да бъдем  изненадани от неговата работа и с него обезпечаваме спокойното развитие и живот на рибите и питомците си. 

Lasho

Има проблем с магазина Ви, докторе. И аз поръчвах веднъж от вас. Чаках една седмица да ми дойде поръчката и докато не  писах мейл не ме отразиха. После ми изпратиха поръчаното. Едно от нещата които бях поръчал беше 100 ватов нагревател. Получих обаче 25 ватов. Понеже беше китайче и струваше 6-7 лв. не се занимавах да го разхождам пак с куриери. Още си лежи в шкафа ново-новеничко :) Та така. Доста блеят служителите Ви.
И рече Господ на Ной: Прави бекъп, че ще форматирам...

Моля пишете на кирилица! Не е все едно: "Пенка отиде на къра." и "Penka otide na kura."

Rashidos

Привет
Аз лично пазарувам от Стефанов вече около година и половина
За Аквариума и за кучето
Не съм имал никакви проблеми освен липса на някои стока за което съм бил уведомяван по телефона
Единственото за което мога да ги упрекна е че обикновено чакам по седмица за да получа нещата който съм поръчал
За несъответствие кутия и съдържание не знам какво да мисля , по скоро бих обвинил донякъде китайците. Занимавам се с търговия и от китай нищо хубаво не съм видял
За акваристиката всичко ми е Eheim i JBL
Не защитавам никого в краина сметка :) И дам ако могат Доставките да станат малко по бързи няма да е зле :)

bunzip2

Няма никой друг който да е виновен за забавянето на доствките. Нито Китайците, нито Арменците, нито извънземните. Въпроса е че n на брой артикули изобщо ги няма налични. И когато клиентите ги поръчате, на свой ред г-н д-р Стефанов ги поръчва от другия край на България (както е случая с Китайчетата). Разбирам ви, че искате да продавате от "пиле мляко" но явно не се получава.

пп. Добре че поне не се слагате за вносители или представители на 90% от марките в БГ.

Нищо лично!

asito

Цитат на: bunzip2 - 24.11.2014 21:52
Няма никой друг който да е виновен за забавянето на доствките. Нито Китайците, нито Арменците, нито извънземните. Въпроса е че n на брой артикули изобщо ги няма налични. И когато клиентите ги поръчате, на свой ред г-н д-р Стефанов ги поръчва от другия край на България (както е случая с Китайчетата). Разбирам ви, че искате да продавате от "пиле мляко" но явно не се получава.

пп. Добре че поне не се слагате за вносители или представители на 90% от марките в БГ.

Нищо лично!
+1
Едни купички за хранене купих за кучето преди време.Вносителя се оказа варненска фирма.Аз ги купих от софийски интернет магазин-д-р Стефанов мисля,че беше.Оказа се,че купичките пътуват от Варна за София,после се връщат до Варна :)

Rashidos

 :buff: ако това със Варна , София и обратно до варна е истина ..... По добре да си търся нов online магазин  *JOKINGLY*

asito

Е истина е.Имаха етикет с варненски телефонен номер.Звънях като видях,но само на едро продавали :)То това си е нормална практика,нормално.Но смешното беше,че чакам аз купичките ,а те милите обикалят БГ и се връщат пак тука :)

bunzip2

Истина е, истина е :).
обикалят, връщат се.. и така.

Similar topics (1)

31564

Започната от Slavov


Публикации: 3
Прегледи: 4198