• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 23:10

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

ИЗМАМНИЦИ в сайт zoomagazin.eu

Започната от kolib4iata, 10.05.2014 17:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

sVGNsali

Моят филтър, JBL 901, е купен от същият магазин, с доставка по куриер.
Когато отворих пакета, всичко изглеждаше непокътнато, освен факта, че бе мокър във вътршноста.
Тогава, не знам защо, си помислих, че го тестват предварително в магазина и така са го пратили.
Сега се съмнявам, че са ми пробутали изполван такъв. Но никададе нямаше петънце, прах или др. следи.
Много интересно.
Мразя да сменям магазини, още повече като съм свикнал, но ще трябва да преусмисля ситуацията.
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

_777_

Цитат на: iivs - 11.05.2014 14:23
.........като купуваш нов филтър значи трябва да е нов а не тестван пробван ползван за мостра и така нататък.
Въпрос на предпочитание.Аз лично предпочитам да взема нещо изпробвано за да съм сигурен че работи,а не да си го отнеса в къщи да го включа и като не работи започват мъките. :duvar:
Колега sevginsali,явно не си прочел предния ми пост.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

iivs

Възможно е да е тестван преди да бъде пратен това ок, но кутия "Катеричка" а вътре бисквитки "Порчо" не звучи сериозно!

sVGNsali

Колега _777_,  прочетох, естествено, как да не съм.
Следя темата с интерес.
Но едно е влага, друго е да е мокър-както си беше при мен, а и никаде нямах бележка, която да ме осветли - както е било при теб.
Не мисля, че става въпрос за евтина бакалска схема за подмяна на стоки, но все пак, съмнението лесно се поражда, а трудно се премахва.
Иначе съм много доволен от тях..
Каква е разликата между майстора и чирака? Времето.

_777_

Колега iivs,нали разбираш че една фирма може да произвежда и петдесет продукта под различни търговски марки.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

iivs

Да съгласен съм но не е редно на кутията да пише едно пък от вътре да излиза друго не мислиш ли?

_777_

Да за това съм напълно съгласен.
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs18.postimg.org%2Frg38pb2jt%2F24_05_15.jpg&hash=6f97fcaa79676235e44de93c1abe16d6edfa3739

donpeev

То и гумите Goodrich са продукт на Michelin, ама едното струва 3 пъти повече от другото. Това е несериозно да ти пратят различна кутия и съдържание, независимо, че и двете са китайски и са еднакви. Последно време нашумя онлайн търговията, но още не съм опрял до гаранционно обслужване на каквото и да било от нета. Като се почне да се скатават фирмите и такси за куриери.. направо не ми се мисли..

KapitanNemo

Още един минус за Зоомагазини "Д-р Стефанов" zoomagazin.eu.
На 11.05.2011 направих поръчка на гореуказания сайт. Както му е реда получих отговор, че поръчката се обработва и ако закъснее повече от 2-3 работни дни ще бъда уведомен своевременно. След една седмица получих съобщение че има проблеми с доставката и че тя ще закъснее още ден два. На 29.05.2011 получих най-сетне заявените неща, но поради липса на опит с българските internet търговци не отворих пратката пред куриера а малко след това. Оказа се че вместо поръчаната от мен храна Tetra Pro са ми изпратили Tetra Min която е доста по евтина. Написах писмо до д-р Стефанов в което му обясних какво мисля за подобен род хитринки. Получих възмутен отговор колко много работа имат и че е възможна грешка, че ще ми изпратят заявената храна а другата остава като подарък от фирмата. Естествено до момента нищо не съм получил, но и вече никога няма да пазарувам от Зоомагазини "Д-р Стефанов" zoomagazin.eu.

vanko77777

Цитат на: kolib4iata - 11.05.2014 14:08
Филтъра изпада в резонанс и започва да бръмчи което е доста неприятно при условие, че съм си поръчал нов филтър, а получавам това....Аз пуснах темата за да не се повтаря това с друг потребител, а вие ме нападате и мен изкарвате виновен...Ще бъда благодарен ако темата се изтрие и се извинявам на търговеца, че ме е преебал.Поздрави и успехи...

Колега връщай им филтъра и толкова, да не се мислят за много хитри

Аз съм си купувал филтър Jia Lu при мен и филтъра и кутията са от една марка
Това е нечовешко! - викаха канибалите, четейки вегетарианско меню.


20l.-Скаридарник
40 l., 207 l., 462 l.
462l.-Астронотуси, 7 бр. Myletes rubripinnis (Сребърен долар) и сом Птеригоплихт гибицепс

saxon

Типично по нашенски.Ами обади се на клиента,питай го ,кажи му ,че няма точно този модел,а еди кой си,който е на същата фирма и т.н.Ще забогатеят,като си набутат наличното :ranting:

wire

А някой направи ли и труда да провери дали въпросният магазин предлага и двете марки или само Sunsun?
Този тип кутии винаги си личи дали са били отваряни и ако е била отваряна, защо не си го върнал веднага на куриера?
Беше ли обвит в защитното фолио?
Защо въобще си пуснал филтъра, след като не е това, което си поръчал?
Често филтрите не работят правилно заради неправилна експлоатация, не защото не са поръчаните ;-)
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!  *CRAZY*

Барбарон

Цитат на: kolib4iata - 11.05.2014 14:08
Филтъра изпада в резонанс и започва да бръмчи което е доста неприятно при условие, че съм си поръчал нов филтър, а получавам това....Аз пуснах темата за да не се повтаря това с друг потребител, а вие ме нападате и мен изкарвате виновен...Ще бъда благодарен ако темата се изтрие и се извинявам на търговеца, че ме е преебал.Поздрави и успехи...
Съгласно българското законодателство имаш право да върнеш филтъра заради липсата на съответствие от една страна, а от друга - при пазаруване онлайн можеш го върнеш без обяснения в рамките на 7 дена. И в двата случая не трябва да си използвал продукта, не трябва да си нарушил неговия и на опаковката търговски вид и окомплектовката му трябва да е пълна. Това, че не си проверил пред куриера какво получаваш не е проблем, но явно поради незнание на собствените си права, си пуснал филтъра. В този случай, ако аз съм търговеца, за мен въпроса е приключен.

velkov5

Защо ми звучи познато !!! Все с този зоомагазин има проблеми.От къде и кака зареждат си нямам идея!!!! Мамка им!!!

Подобен случай!
  С едно приятелче отиваме да разгледаме.Той реши да си вземе тезт на Sera за желязо.
Хубаво,няма лошо!
Качваме се в колата и както излизам от паркинга,той миказва!!!
-Я обърни колата! Тея са ми дали празни шишета!
Влизаме в магазина точно след 2 минути и се почва разправията!
   Тея "капути" ни изкараха,че сме подменили шишетата!!!!!! Ебати наглоста!! Как да не му измиеш зъбите!!!!
Както и да е! Оправих ме нещата,но с много излишна разправия.
Е ми да си проверяват стоката!!! Така де! Не им е за първи път!!!Явно има нещо щом им зачестиха издънките,а пък и цените са им високи! Поне да имат "някакво покритие"

Така че колеги !!!като пазарувате от там,всичко на касата да се преглежда.
   Сега се сетих!! То от тях бях си взел един скъпарски нагревател.Плащам на касата и искам да заверят гаранцята му.А те "еми то за този няма гаранция" !!!!!!
-Как няма гаранция !??!?! На кутията пише 2години а и струва 70 лева.
- Вие кво!За супер тапак ли ме взимата!
-Я извикай управителя да видим тази гаранция!!!!!!!
  Та така пак със скандал! Ти им даваш пари,а те те правят луд.Ако мине номера да не поемат ангажименти!
   Еми като не ти се работо,стой си в къщи! За какво ебаваш другите!!!!
   Прав съм,на ли !????!!!
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs6.postimg.org%2Fdwk2192od%2Fscreenshot_2014_06_06_at_01_10_25.png&hash=aae360e52405656d923e4454124e6a3c6fa6278d
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs15.postimg.org%2F99itsg763%2FIMG_20150308_201758.jpg&hash=934a2fbe79b025ab02895f1145bfb598744289d5

ceco70

Здравейте,
След като се начетохме на обиди и квалификации по наш адрес редно е да обясним нещо.Аз съм собственик на този магазин.Тези филтри на sun sun са абсолютно еднакви но идват в различна опаковка.Който не вярва в това може да се обърне към официалния вносител фирма Акватрейд - Варна.Освен това мога да се закълна в децата си че стока никога не е била подменяна и опаковките са фабрично доставени до нас.За наличие на влага не мога да Ви отговоря за пръв път чуваме за такъв проблем.За хората които са купили от нас артикули и след това са се развалили всички разполагат с гаранционни карти и на абсолютно никой не е отказан ремонт, който обикновенно значи замяна с нов уред.И не на последно място - ВСЕКИ КЛИЕНТ НЕДОВОЛЕН ОТ ЗАКУПЕН АРТИКУЛ МОЖЕ ДА ГО ВЪРНЕ В 14 ДНЕВЕН СРОК БЕЗ ДА ДЪЛЖИ ОБЯСНЕНИЕ ЗАЩО ГО ПРАВИ.Според мен това е по правилното действие от колкото да се обвинява търговеца за липса на определени качества или разминавания в очакванията от определен артикул.

Similar topics (1)

31564

Започната от Slavov


Публикации: 3
Прегледи: 4198