• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 19:57

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Черен петък 27.11.2015

Започната от Amev, 26.11.2015 17:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

bustama

Да, как париците полечка, ще те качат на клечка...
Всичко е пари в страната, надскачат се "децата".
Кой, където натовари, бизнес мен се хвали... :-D

aileen_queen

Цитат на: baygry - 04.12.2015 14:30
Току що го получих този е901.Падна ми се някакъв уж пробван.
Да допълня и аз. Взех си JBL Crystal profi e1501 от черния петък на емаг, явно "уж пробван" се е паднал не само на мен...
Филтъра беше мокър вътре, беше одраскан отвън и без найлонова опаковка, в кутията.
Пратката не я приех аз, съответно не е гледана при доставка.
Филтъра работи, за момента без проблем, но ми стана малко неприятно, че изглежда сякаш е бил мостра някъде.
А пластмасата на самия филтър доста се различава от на стария ми (JBL e901). Седи като на фини люспи.
Освен това можеше да напишат, че е по-евтиния вариант, при който само една от кошниците е с керамика (и тя не беше опакована, а изсипана в кошницата и трябваше да допълвам кошницата...), а всички останали са с гъби.
Да не говорим, че филтрите на JBL по принцип са с гаранция 4 години, а от емаг гаранцията е само 2...
Мисълта ми е, имайте едно на ум.
Не знам какви далавери въртят от емаг, но лично аз май няма да повторя покупка от там.
- 135 л. стартиран 28.03.2015г, JBL Crystal profi e1501
- 28 Paracheirodon simulans, 4 Microgeophagus ramirezi
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fgd30sklsr%2Fpodpis.jpg&hash=c41bcbce78f0131ae8f7d13d3d375b9d3edc34aa

Penta

Цитат на: aileen_queen - 26.12.2015 20:43
Взех си JBL Crystal profi e1501 от черния петък на емаг, явно "уж пробван"
Няма как да съм сигурен, но предполагам че тези "мокри" филтри са резултат от политиката им да можеш да върнеш закупена стока в 30 дневен срок т.е. купен, пробван,останал недоволен,върнат и продаден на по-ниска цена.

aileen_queen

27.12.2015 09:52 #33 Last Edit: 27.12.2015 21:47 by aileen_queen
Ами дано не си прав... Надявам се да изкара поне 2те години гаранция, които му дават, но определено не смятам да пазарувам повече от тях.  :-(

(Специално си направих труда да напиша ревю за филтъра на сайта им и изобщо не се учудвам, че мнението ми го няма. Не е проблема в тествания/мокър филтър. Въпроса е в липсата на информация на сайта. Снимката на продукта е на варианта, който идва с 3 кошници керамика.
Не пише какви са пълнежите и не пише, че можеш да получиш продукт, който не е в търговски вид - поне за мен това е важно. )
- 135 л. стартиран 28.03.2015г, JBL Crystal profi e1501
- 28 Paracheirodon simulans, 4 Microgeophagus ramirezi
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fgd30sklsr%2Fpodpis.jpg&hash=c41bcbce78f0131ae8f7d13d3d375b9d3edc34aa

Amev

В Европа когато вземеш стока било то канистър , пералня , печка и т.н. имаш право да го ползваш и ако не си доволен да върнеш продукта в рамките на 1 месец ,при някой стоки 2 месеца !!! После от магазина тези стоки се ИЗХВЪРЛЯТ или се пакетират на палети и се продават на търгове и заминават за други страни като уреди втора употреба.

levis1980

Моя случай е абсолютно същия,като колегата aileen_queen .Същия канистер по едентчен начин пристигна...Дано поне работи безаварийно... :-)

baygry

Не съм адвокат на Емаг,но не бива винаги да гледаме негативно на нещата.Моя също беше пробван,за което си имаше бележка вътре,след 2 дена същия филтър го получи мой познат -неговия не беше.
Медията и в двата си беше еднаква, такава каквато е показана на кутията и описана в книжката.
И двата работят без проблем и са много тихи,
Че са правени в Китай.за мен е повече от сигурно,но какво от това, ако са спазени изискванията на марката?
Също така съм убеден че няма как Емаг да нямерят толкова много върнати и неиползвани филтри..Дори и едномесечна употреба би оставила някакви следи,да се твърди че са втора употреба е смешно.
Между другота след "черния петък" Емаг им свалиха доста цените и дори сега, без промоция са по изгодни като цена от същите предлагани по магазините ,а дори и в този сайт,
Така че, нека са ни живи и здрави филтрите,да ни служат дълго и безпроблемно.


IceJoe

Цитат на: Amev - 27.12.2015 11:22
В Европа когато вземеш стока било то канистър , пералня , печка и т.н. имаш право да го ползваш и ако не си доволен да върнеш продукта в рамките на 1 месец ,при някой стоки 2 месеца !!! После от магазина тези стоки се ИЗХВЪРЛЯТ или се пакетират на палети и се продават на търгове и заминават за други страни като уреди втора употреба.
Е те тука не съм съгласен... Да опаковат се на палети от нормалните страни в Европа, това е вярно.
Ама не отиват като стоки втора ръка за други страни.
Заминават като чисто нови стоки за страните от Втория свят на Европа , а това, което не се продаде в тях, заминава за Третите страни...
Специално от Емаг "румънска фирма" , се прецаках и си купих телевизор за много пари, щот беше на оферта Черен петък.
След 2 месеца спря да работи.
След месец разправии с гаранцията, е след посещение на техен екип техници "платено от мен" ,след отказ от моя страна да пратя толкова скъпо нещо обратно по куриер, беше констатирано, че не ми е стандартен контакта одобрен от Фирмата производител на телевизора. *dontknow* *dontknow* *dontknow* Монофазен контакт тип ШУКО, на достатъчно известна фирма в Европа..  =-O =-O =-O =-O
Следва отказ за гарационно обслуждане. :(
След големи скандали и последвало посещение на техници от фирмата производител, "платено от мен" се оказа, че платката на телевизора не е стандартната слагана от производителя.
След още по големи скандали от Емаг си покриха всичките разходи...
Само и единствено защото май познавам правилните хора.
Има много оплаквания от Емаг, дано вие не влезете в статистиката им.
Успех, наздраве и Весели празници...  *DRINK* *DRINK* *DRINK*
И днес йощ Балканът, щом буря зафаща,
спомня тоз ден бурен, шуми и препраща
славата му дивна като някой ек
от урва на урва и от век на век!

levis1980

Към колегата baygry,не съм казал ,че са 2ра употреба.Просто прилича на мостра стояла в някой магазин.Очукан и надран корпус,дано евтиното не излезе по скъпо....Наздраве и весели празници на всички.

baygry

Цитат на: levis1980 - 28.12.2015 17:57
Към колегата baygry,не съм казал ,че са 2ра употреба.Просто прилича на мостра стояла в някой магазин.Очукан и надран корпус,дано евтиното не излезе по скъпо....Наздраве и весели празници на всички.
Колега levis1980,не съм казал че ти си споменал втора употреба,имах предвид няколко поста от различни колеги..
И това че много обичаме да си мрънкаме..ако е скъпо-обирджии,ако е евтино-тея ме лъжат нещо..мила балканска картинка.
Както и да е ..
Наздраве на всички.Весели празници и да са ни живи и здрави рибките и скаридките.

aileen_queen

То въпроса не е до мрънкане.
Лично аз, ако бях попаднала на дискусия от тоя вид, нямаше да си поръчам от там.
Просто не очаквах да има драми от тоя тип с продукт, който купуваш като нов и никъде не е упоменато, че може да е бил "мостра" или нещо от сорта.
Аз съм ЗА "информираното съгласие", иначе си е чиста проба прецакване - а е това вече е балканска картинка.
И тъй като мнението ми никога няма да се появи на сайта на емаг, го пиша тук, където всеки който се интересува от темата може да го прочете и да си направи съответната преценка, дали да даде X лв. по-малко и да получи нещо, което не е сигурно колко ще работи, или да си плати редовната цена от магазина и да знае какво получава срещу парите си, макар и повече.
И аз съм търговец и пускам намаления, но продуктите които клиентите ми получават с намаление, по абсолютно нищо не се различават от тези, които получават на редовна цена, съответно това и очаквам от останалите търговци.
*DRINK* Весело посрещане на 2016 на всички!  *DRINK*
- 135 л. стартиран 28.03.2015г, JBL Crystal profi e1501
- 28 Paracheirodon simulans, 4 Microgeophagus ramirezi
https://aquariumbg.com/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fgd30sklsr%2Fpodpis.jpg&hash=c41bcbce78f0131ae8f7d13d3d375b9d3edc34aa

baygry

Интересен спор се получи..
Не знам как така въпроса не е до мрънкане..Имате право да върнете продукт,който не отговаря на очакванията ви в срок от 30 дни..ами възползвайте се.
Освен сайта им,имат  и фейсбук страница на която може да поствате мненията си-възползвайте се.
*DRINK* *DRINK* *DRINK*

getsata73

При онлайн пазаруване :
"Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект. В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката и връщане на парите. Законодателят предвижда тази опция с презумпцията, че потребителят не е имал възможност да се запознае с реалните характеристики на стоките само по техни снимка или описание. Правото за връщане на стока, закупена от разстояние или извън търговски обект, обаче, е различно от правото за предявяване на рекламация във връзка с установен дефект, независимо от това дали стоката е придобита от традиционен магазин или от електронен такъв."
Аквариум 170 lt. населен с :
Анциструс 2бр.
Тернеция 4 бр.
барбус Тетразона 8 бр.
Барбус Калифорнийски(зелен)  7 бр.
Серпа 1 бр.
Крибензис 4 бр.
Лабео френатус 2 бр.
Едно е да искаш,друго да можеш,а трето и четвърто-да го направиш !      Н.Хайтов

kojuharov

Caxapa,

и аз мисля, че е скрита реклама. Този тип търговия е една великолепна маркетингова политика. В страните с напраднала икономика - "Black Friday", означава основно презареждане на търговски обект. Всички стоки (само нови, не върнати), които не могат да бъдат реализирани, се предоставят на доставни цени. Идеята е търговеца да не е на загуба. Лично мое пряко наблюдение. А обсъждания Online търговец, далеч не се различава от много други по-малки и читави такива.

Amev

Има манадо на оферта