Здравейте
Познавате ли някой добър майстор на обша електроника и ПИК процесори.
Изгоря ми електроният блок на скоростната кутия защото се понамокри:(.
Не мога да го намеря никъде освен в Юнитрейд а там ми искат 4000лв.
И търся накой които да разбира за да диагностицира платката защото имам чустовото че процесора е здрав а изгоряло нещо по филтрацията на напрежението на входа на схемата.
Всякакви коментари ще ми бъдат полезни....
А ако имате познат който да държи автоморга или магазин за 2а ръка електроника за автомобила моля питайте го за ел блок за пасат с кат номер VW/Audi:
8DO 927 156BK
ZF 0501 210 872
Bosch :
0 260 002 449 GS8.33
Благодаяря предварително....
Сигурен ли си, че е пик ЦПУ-то на платката. И що на скоростната кутия? Тва автоматик някакъв ли е?
Съчувствам ти,но ето една проста истина,колко по-малко електроника,по-евтино.Едно време си оправях горе-долу москвича,ся с тия бордови гадна работа,направо кожудерстват:(
Е да, но сега да ти е кеф да караш.
С Москвича си е било като фитнес... в сауна... и симулатор на земетресение - едновременно! :)
Е да, сега ти прави електронен ректален масаж tooth
Цитат на: "dido"Сигурен ли си, че е пик ЦПУ-то на платката. И що на скоростната кутия? Тва автоматик някакъв ли е?
Оказа се че ЦПУ е 286. :(
Иначе да автоматик е
За съжаление двигателя ми не е от най разпространените в БГ.
намерих за вси4ки други видове пасати електроника за скоростна кутия само за моя не мога:(
Начи нещата са значително опростени. Сваляш ПРОМ-а със софта, проверяваш го на четец дали е ОК, ако е ОК всичко друго се оправя без грижи.
Шанса за благоприятен изход е доста голям де.
А, забравих - имам малки съмнения, че тва може да не е и 286-ца, поне в стандартно АТ изпълнение. Ако не е така има проблем...
Снимай тая 286, и покажи, аз имам около 7-8 286 в различни корпуси !
Процесора е 08 х26 на Сиеменс
Да има Епром и аз така си мислех да сваля Епрома само дето няма къде да го закача за да го проверят
оставих вчера платката в ЗИТ да видим какво ще направят.
Впро4ем намерих подобен ел. блок само че в означението накрая има разлика в една буква и според мен това е разлика в програмата.
Може ли да ми препоръчате някой които се занимава с подобни неща и които ще се позанимава да погледне тези неща.
Иначе като цяло щетите са понеже се е получила силна електролиза и + почти на всякъде по платката е силно окислен. Особено на входа където е захранването и изхода който командва някакви силно токови вериги. Иначе около ЦПУ и ЕПРОМ няма нищо засегнато...
Значи не съм много в час с тази техника, но се сетих днес като минавах покрай сервиза че те работят главно с WV и Audi та ако някъде покрай теб има техен сервиз мини и питай http://www.heed-auto.com/ не знам дали ще могат да ти помогнат, но все пак опитай