• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 20:39

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Професионална поддръжка на аквариуми
  • Killiman Ltd

Голямо неразбирателство на аквариумните обитатели

Започната от sigpro, 07.01.2010 18:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

sigpro

Здравейте и за много години на всички колеги.
Аз съм начинаещ акварист,  с това си хоби се занимавам от около 6-7 месеца. Изчетох доста теми в този и други форуми, допитах се и до продавачите в зоо магазините но немога да си обесня следното - защо има такова неразбирателство между рибите ми. В аквариум с воден обем от 80 л. гледам следните риби:

Дънни риби
- Кородорас 4 бр. (2мъжки и 2женски)
- Коридорас албинос 1 бр. - женски
- Анцитрус обикновен 2 бр. (1м и 1ж)
- Акантофталмус 1 бр. (не зная пола на рибата)
- Синодонтис 1 бр. (не зная пола на рибата)
При дънните риби всичко е ОК. Не съм забелязвал да се бият, хапят или гонят.

Другите риби в аквариума са:
- Лимонена тетра 7 бр. (2м и 3ж със сигурност за останалите 2 бр. не съм напълно сигурен но ми приличат на мъжки)
- Серпи 7 бр. (4м и 3ж)
- Клиновидна росбора 6 бр. (3м и 3ж)
- Барбус титея 5 бр. (3ж и 2м)