• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 17:19

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Въпрос относно скаларийте ми в аквариума

Започната от Fauntleroi, 17.02.2007 23:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Fauntleroi

аз съм начинаещ в тази област, но брат ми имаше 100 литров аквариум и не искам да го погубвам.
Въпроса ми е:
в аквариума си имам: скаларий, молинезий и някакви други риби които не им знам вида (не ги намерих в сайта), но и те се бързи и се движат рязко. За скаларийте пише, че се страхуват от резки движения в аквариума, а молинезийте и тези според мен са такив, също така скаларийте като че ли избледняха.
Въпроса ми е: Някой може ли да ми помогне и да ми каже подходящ начин за излизане от тази ситуация? И много ли е опасно за скаларийте това, че има бързи риби, които правят рязки движение. Имах желание да гледам стадни риби, но не можах да намеря подходящи. Моля ви помогнете.

Благодаря предварително :-) :-)

P_A_N_T_E_R_A

ами попринцип не е хубаво наистина скаларийте да са със много бързи рибки,но какви по-точно са твойте ? щом не ги намираш в сайта ги опиши с няколко изр. това че са станали по-бледи може и да е заради друго...добре ли ги гледаш ? храна,температура,хигияна ? но като цяло може и да е от стреса,а той при скаларийте в твоя слу4ай е от бързите рибки....
изход от ситуацията според мен е или да отделиш скаларийте в друг аквариум с по бавни рибки,или да вземе повече скаларий,в смисъл да доминират като вид в акеариума.те са териториални рибки и като са повече мисля че няма да е проблем да има няколко по-бързи :)
няма нищо по-лошо от начинаещ,безпаричен акварист

NO CARRIER

 *offtopic
Кофти.
Въпросите са зададени зле, отговорът е още по-зле. Изреченията не започват с главна буква, за множествено число думите завършват на й...