• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
18.04.2024 15:40

Промяна новините на форума:

Ако все още не сте се запознали с правилата на форума, моля, направете го!


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

рибки от Т&#

Започната от mia, 09.09.2004 22:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

mia

Здравейте.
Аз съм начинаещ акварист. Решила съм да си направя биотопен аквариум Танганайка. Размерите ще са му 100x30x30 или нещо подобно  :D . Харесала съм си няколко вида рибки. Обаче:
1. Има ли ги изобщо в София?
2. Колко струват, ако ги има?
Рибките, които ми харесаха са: Cyprichromis; Tropheus; Labidochromis caeruleus; Neolamprologus brichardi; Synodontis, а също и една много екзотична Xenotilapia.
Съвети приемам всякакви  :lol:
Благодаря ви :)
[/b]

VassetZ

Ми с нищо не мога да ти помогна, смо че размерите ме притесняват :?  :wink: Де да знам, тия 30см височина и широчина ми се струват малко...

etg

Няколко вида Трофеуси, Циприхромиси и Синодонтуси има . церулеуси има със сигурност, само че са Малави. Брихарди има. Цени - човека който ги продава.
Колкото за размерите на аквариума можеш да увеличиш ширината ще ти е от полза.

mia

И аз като гледам из форума май ще е по-добре да е нещо като 100x40X35  :roll:  просто някъде бях прочела, че трябва да е 1x1/3x1/3
Супер е, че ги има тея рибоци :) а дали има шанс да ги намеря на съботния пазар и ако не къде да ги търся?

etg

Не гледай тези пропорции. Важните размери са дължина и ширина. Височината е важна ако гледаш дискуси или скаларии например.
На пазара има един човек , Ники се казва той се занимава в София с тези риби. Иначе трофеусите са много хубави, но много скъпи.
Това обаче не са точно риби за начинаещи.
Боби като се "събуди" ще ти обясни по-подробно.

Boby_

Тъй. Ето го и Боби.