• Welcome to Българска Аквариумна Енциклопедия. Please login or sign up.
 
28.03.2024 17:43

Промяна новините на форума:

Ако имате проблем в аквариума, преди да пуснете нова тема, попълнете въпросника тук.


  • Killiman Ltd
  • Професионална поддръжка на аквариуми

Болест при златните рибки

Започната от MartineZz, 14.11.2010 12:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

MartineZz

14.11.2010 12:16 Last Edit: 14.11.2010 20:11 by MartineZz
Здравейте, аз съм начинаещ в отглеждането на рибки и имам проблем, който искам да споделя. Ако някой ми отговори ще съм много благодарен.

Имам аквариум 63 литра, вътре има 6 златни рибки. Знам, че са много за този аквариум, но до няколко дни ще подаря половината на един приятел и ще им е по широко. Имам филтър, който от зоомагазина казаха, че е перфектен за подобен размер аквариуми, имам няколко растения, температурата си стои около 22 градуса /просто последните дни е доста топло и навън дори. Храня ги веднъж или най-много два пъти дневно със специална храна за златни рибки на Сера.

От десетина дни една малка рибка /около 3-4 сантиметра/ плува неориентирано, често обръща корема нагоре. Очевидно е, че като се отпусне и нещо много бързо я тегли към повърхността. По този начин плуването и коства много усилия, защото за да се задържи по-надълбоко трябва повече сили да изразходва.Поради тази причина често я виждам да си почива с корема нагоре на повърхността за няколко минути. Вече съм сигурен и че има връзка с храненето, защото това и състояние се случва точно след като ги храня, а през останалото време си е ок. Друго, което ми прави впечатление е, че в дясната задна част на корема има доста неестествено образувание, изпъкналост, което прилича едва ли не на погълнат камък /вярно е че имам дребен грунд/. Днес същото състояние придоби още една рибка, по-голяма от първата, но тя няма странности в корема.